Sunday, January 8, 2012

famili ku

hahaha...

coretan baru timbul...
dikala aku sedang bekerja...
so teruskan aku menulis...
Ditambah untuk menghilangkan rasa bosan...
dikala bekerja malam hari...
Dikala orang lain sedang beradu....
dengan selesanya diatas tilam yang empuk...
agaknya bila la aku nak jadi cam orang lain....
hehehehe....


Keluarga yg sempurna....
mestilah mempunyai ahli keluarga...
yang utamanye mestilah Isteri..

Inilah orang yang bertahta dihati...
Amierah Binti Ayob orangnyer...
Penyanyang dan understanding orangnyer..
Suke berbiznuss orangnyer...
xcaya cube la melawat kat blog dia...
Suke berjalan....
Ceria orangnyer...


Sepanjang perkahwinan kami...
telah dikurniakan 3 putera....
yang telah menceriakan lagi keluarga kami...
senang susah bersama....

Yang sulung iaitu yang pertama...
Telah diberi nama Khalis Aiman...
Manis orangnye...
xcaye...
cuba tengok gambarnye....
Comelkan...
Begitu la kurnian Tuhan...
penyanyang orangnyer...
heheheh....
Cukup rapat n manja dengan aku...
selalu ikut aku g eyeball....

Putera kedua keluargaku pon comel gak...
nama nye Khalis Aidil...
hehehe...
yang ni nakal skit...
lain skit pada abg dia...
ni gambar dia...
selalu dia yang buli abg dia... 


Pantang dok bedua...
ada aje keje diaorang ni..
cube tengok sebelah ni...
sampai seterika pon diaorang leh wat main...
huhu..
kononnyer nak tolong ironkan baju la 2...
tapi ape pon xbleh...
hehehehe...
gitu la telatah ank-anakku ni...
tanpa diaorang....
sunyi rumah aku ni....
dan...
aku dah biasa rasa kesunyian 2....
sewaktu wife aku berpantang dulu....

Putera terakhir aku...
yang menceriakan keluargaku ini...
bernama Khalis Aizat...
hehehe...
comel gak...
cam aku gak...
Penyeri rumah tangga aku...
Banyak jugak telatah dia ni...
Kekadang terketawa aku bila tgk telatah dia...
cam 2 la...
kanak-kanak....

Ini la diantara ahli keluarga aku...
Dimana berkongsi....
kebahagiaan...
kesusahan...
kesenangan...
pahit...
manis...
bersama-sama....
dan aku menghargai keluarga aku....

I LoVe My Family....
Moooah.... 

Sampai sini aje....
Mungkin ader lagi tambahannyer nnt...
tunggu dan lihat...
Tata and Bye....
...................

1 comment:

  1. singgah sini jenjalan tgk blog kekasih hati..jom balas lawatan..ada mcm2 produk kecantikan dan kesihatan serta barangan baby kat my blog..

    ReplyDelete