Friday, January 6, 2012

Diri ini...(part I)

Salam semua...
Ini pertama kali aku mengarang untuk blog aku ni...
Rasa kekok bila pertama kali mengarang...
Biasa la...
Aku bukan editor atau penulis...
Aku hanya pekerja bank ajer...
Tapi Aku akan cuba sedaya upaya...
Untuk memuaskan hati pembaca dalam blog aku ni...


Sebelum aku terpesong lebih jauh...
Nama Aku Khazarul Annas...
Kengkawan Panggil aku kaza jer...
Kalu kat opis...
Ader jugak yang panggil aku Khazaroq...
Ni semua kes si Ezani(pendek) nyer keje ni...
Sampai bos aku pon panggil cam 2...
hehehe....
ape pon takpa....
janji still ader bunyi nama aku...


Aku ader sorang wife..
Sporting giler...
Namanye Amierah Ayob...
hahaha...
Kuat berniaga ni....
Xcaya...
Cuba tengok dalam blog dia..
www.mamakhalisshoppe.blogspot.com


Dalam perkahwinan..
Cahaya mata adalah penyeri....
Aku dikurniakan tiga putera...
Yg Pertama ~Khalis Aiman~
Yg kedua ~ Khalis Aidil~
Yg Ketiga ~ Khalis Aizat~
Yang bertiga ni la penyeri dalam rumah tangga aku...
Tanpa mereka...
Aku terasa sunyi....


dah panjang Bercerita...
Nnt aku sambung Len...
Nak sambung keje ni...
hehehe....




Bersambung....

No comments:

Post a Comment